About Me

 Assalamualaikum w.b.t,

Nama Saya Anis Solehah Binti Ahmad Tarmiji.

Saya berumur 19 tahun.

Saya dilahirkan pada 19 Januari 2005.

Saya merupakan bongsu daripada 4 orang adik beradik.

Saya sedang melanjutkan pelajaran di Kolej Kemahiran Tinggi MARA (KKTM) Petaling Jaya.

Makanan kegemaran saya ialah Nasi Goreng.

Warna kegemaran saya ialah hitam dan ungu.

Hobi saya ialah mengait dan membaca buku.


Inilah Saya :



KURMA RAMADHAN 2024


Kurma Gift set dari Tupperware Brands untuk Ramadhan 2024


Jenis Kurma Mahligai premium 300g didatangkan dalam Deco Canister 1.2L, insyaAllah sedap 


Nak buat gift pada client / customer dan hadiah teramat lah sesuai didatangkan dengan kotak yang sangat ekslusif 🌿


🛍 Harga Asal : RM67.60

🛒 Harga kasih sayang : RM54.90


Cepat grab sebelum habis mcm cookies CNY ya... Klik je link kt bawah to order

www.wasap.my/60196728277/order+kurma+2024   

#kurmatupperware #kurmarahmah 








Comments